ROLL OR BOWL EINDHOVEN

ROLL OR BOWL EINDHOVEN Lekker en snel!

Online eten bestellen

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 192 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roll or Bowl Eindhoven. Meer weten? Ontdek meer

21 jul 2022 om 23:41 Eten kwam bijna een uur te laat, terwijl ik de bestelling al 4 uur van te voren had doorgegeven, zeer slechte service. Het eten was wel lekker gelukkig.
13 jun 2022 om 22:34 De latina bowl en Persian bowl besteld, beide met een extra portie guacemole en kip. In totaal 40 euro betaald, maar dit was het absoluut niet waard! Smaken waar erg flauw en droog. In de Persian bowl zaten welgeteld 2 pitjes granaatappel.....
12 jun 2022 om 20:51 Bowl kip(pendij) viel tegen, erg droog en duur. Ik heb betere bowls gehad. Large is qua hoeveelheid prima als avondeten voor normale eters. Bestelbedrag erg hoog voor de kwaliteit. Bezorgtijd prima.
17 mrt 2022 om 21:57 Lekker en gezond eten
23 jan 2022 om 20:34 Altijd goed, jammer dat jullie stoppen met bezorgen in Eindhoven. Eten is altijd erg lekker geweest!
10 jan 2022 om 10:19 Het eten was weinig voor de prijs en koud. De bezorging kwam 10 minuten later nadat de app aangaf dat de bezorging elk moment kon aanbellen. Een hoog bestelbedrag plus bezorg kosten. Wel lekker en gezond.
22 dec 2021 om 20:24 Eten koud en vergeten de gebakken uitjes weg te laten. Ook was het niet echt veel eten voor die prijs.
22 dec 2021 om 8:12 Smaak is uitstekende maar het is te duur voor de hoeveelheid die je krijgt. Daarnaast ook een flink minimum bestelbedrag. De nachos waren een echte aanfluiting; gewoon een zak chips met 2 bakjes saus! Voor die prijs verwacht ik wel wat anders.
12 dec 2021 om 22:00 Het eten was heerlijk!! Warm genoeg eten en lekkere verse smaken bij elkaar. Bezorging was toch wel 1 uur, was een beetje lang, maar ik had geen haast.
7 dec 2021 om 23:28 Was iets minder warm dan ok had gehoopt, vriendelijke bezorger, lekker eten dat voor bezorg-standaarden best gezond voelt.
3 dec 2021 om 8:09 Positief verrast door het lekkere eten. Smaakt super vers en heel smaakvol. Suggestie: bowl met vis. Nadeel: Bestelling was 20min te vroeg van de afgesproken tijd
2 dec 2021 om 22:19 Ik heb de magnetron wel aangejaagd vanavond